Pre 2 godine, pozove me jedna trostruka mama sa željom da Frajer uradi dekoraciju 10-godišnje proslave njihove porodične firme. Red priče o salsi, o deci, o privatnom biznisu, o balansu u životu dovede nas do nečeg što je više od poznanstva.

Dovede nas do ideje o novom, delikatesom brendu, do njihovih domaćih mesnih i sirnih proizvoda za koje je ova porodica poželela da im Frajer osmisli ime, izgled, boje.

Radeći na Domaccini-ma sa frajerskom produženom marketinškom rukom, mojim kumovima, naučili smo svašta. Kako ljubav i porodičan biznis idu zajedno. Kako se vizija i kvalitet odlično slažu. Kako nije fora juriti samo za lovom, novac uvek dođe kada u svoj proizvod verujete.

Zato ako volite domaće, prirodne delikatese, svratite večeras da se družimo u radnjici brenda koji smo osmišljali.

Jer Domaccini su mnogo fini. Ljudi, roditelji, proizvođači. Ja u takve verujem, od njih kupujem meso za Bebićku i svom snagom im držim fige da istraju u svojoj “domaccinskoj” nameri da zdravlje koje na usta ulazi, zaista nema cenu.

Go, Domaccini, go!

Brending, vizual, ime: Jedan frajer i bidermajer u saradnji sa namunjenim marketinškim kumovima E-Plus Marketing Centar

Ivana Marinković Mandić

Tekst preuzet sa Jedan Frajer i Bidermajer Facebook stranice

https://www.facebook.com/jedanfrajeribidermajer/photos/a.347891998663206.1073741828.346393455479727/1051950314924034/?type=3&theater

Shares
Share This

Podelite ovo!

Pomozite nam u promociji i podelite ovu stranicu sa vašim prijateljima. :)

Offline ! We will start taking orders in

0Hours 0Minutes 0Seconds