Pre 2 godine, pozove me jedna trostruka mama sa željom da Frajer uradi dekoraciju 10-godišnje proslave njihove porodične firme. Red priče o salsi, o deci, o privatnom biznisu, o balansu u životu dovede nas do nečeg što je više od poznanstva.
Dovede nas do ideje o novom, delikatesom brendu, do njihovih domaćih mesnih i sirnih proizvoda za koje je ova porodica poželela da im Frajer osmisli ime, izgled, boje.
Radeći na Domaccini-ma sa frajerskom produženom marketinškom rukom, mojim kumovima, naučili smo svašta. Kako ljubav i porodičan biznis idu zajedno. Kako se vizija i kvalitet odlično slažu. Kako nije fora juriti samo za lovom, novac uvek dođe kada u svoj proizvod verujete.
Zato ako volite domaće, prirodne delikatese, svratite večeras da se družimo u radnjici brenda koji smo osmišljali.
Jer Domaccini su mnogo fini. Ljudi, roditelji, proizvođači. Ja u takve verujem, od njih kupujem meso za Bebićku i svom snagom im držim fige da istraju u svojoj “domaccinskoj” nameri da zdravlje koje na usta ulazi, zaista nema cenu.
Go, Domaccini, go!
Brending, vizual, ime: Jedan frajer i bidermajer u saradnji sa namunjenim marketinškim kumovima E-Plus Marketing Centar
Ivana Marinković Mandić
Tekst preuzet sa Jedan Frajer i Bidermajer Facebook stranice
BRAVO i od mene!
Svratila, probala skoro sve 🙂
Od sjajnog jareceg pecenja, preko divnog sira sa zacinima, do fantasticnih duvan cvaraka, najboljih koje sam do sada jela.
Uz to ide i kajmak, degustacija rakije od dunje, najukusnije dimljene kobasice…
Sad sledi kupovina kulena BUT & CO 🙂
Jako se radujem sto postoje ljudi poput Vas i mesta koja podsecaju na neka dobra, zdrava vremena.
Veliki pozdrav i zelja da istrajete na svom putu i ostvarite sve sto ste zamislili.
Sugradjanima preporuka da obavezno svrate i probaju sve sto nudite. Ceka ih kvalitetna hrana, presladak prostor i uvek nasmejano i ljubazno osoblje.
S postovanjem,
Tanja