Kada počinješ neki posao, kada još nisi siguran da je to kuda si krenuo dobar put, i najmanja pomoć može da bude velika kao kuća. A tek onako ja te na neko vreme meteorski izbaci kao glavnu čaršijsku temu, čovek jednostavno ne može da poveruje da mu se nešto tako dogodilo.
Notifikacija, stigla poruka u inbox. “Dobar dan, želeo bih sa vama da uradim intervju za portal „Moja Firma“, pozdrav, Ivan Minić“. Prvi utisak je neverica. Znam da je to poznati Telenorov portal, gde se između ostalog, promovišu sjajne porodične, male firme, znam da svakog ponedeljka očekujem novu inspirativnu priču kojoj se divim i u kojoj uživam, a sada ćemo i mi biti deo te dobre energije!
Kad neko prepozna kvalitet onog što radiš
Tako jednostavno. Niotkuda. Nikada nikog nismo pitali kako da se tu pojavimo, nismo nikome rekli „ajde urgiraj mi kod Minića“, nismo platili. Čovek nas je video, pratio, skenirao i odlučio da smo mi priča za portal “Moja Firma”. Ako pogledate ko je sve deo ove priče, povezuje ih jedna nit: to su preduzetnici koji imaju ono “nešto”, kvalitet, entuzijazam, ideju, dobru priču, polet, moderan pristup starim vrednostima, oni koji nešto rade drugačije, koji idu korak napred.
Pišem ovo, jer nikad mu se nisam odistinski zahvalila za priliku koju nam je pružio, za naša krila koja su dodatno osnažena pojavljivanjem u tom intervjuu.
Neke stvari ne mogu da se plate
Često dobijamo upite: kako ste izašli u “Moja Firma”, koliko to košta? Ali, izgleda da to ne može da se plati, mesto na portalu “Moja Firma”nije na prodaju. Tu dolaze oni koje Ivan Minić, koordinator projekta mesecima posmatra, promatra, skenira, osluškuje i nekom svojom logikom dolazi do toga da li je neko vredan pomena ili ne. Time je dobio ogromno poverenje čitalaca i izgradio kredibilitet sajta.Čujem ljude koji kažu: “onaj ko se pojavi u “Moja Firma” sigurno je sjajan, naručićemo, probaćemo,da vidimo šta oni to rade.
Promet nam je eksplodirao tih dana
Posle razgovora, priča o nama je objavljena, pod naslovom “Kada stvarajući za sebe stvaraš za druge, rad postaje uživanje”. Uslikali su lepo naše s ljubavlju napravljeno Domaccinsko mesto a i nas.
U sedmici kada je priča o nama objavljena, imali smo rast prometa za 164%! Tog vikenda je naša radnjica u Cara Dušana 69 doslovno ostala opustošena, jer su ljudi sve pokupovali! Verujem da nismo bili izuzeci. Verujem da su sve dobre priče imale ovakav efekat.Možete li da pretpostavite koliko to znači malom biznisu, onom koji je na početku, onom koji vapi za publikom i svojim parčetom predstavljanja.
Ono što mi se posebno dopada kod ovog portala je baza znanja o biznisu, stručni poslovni tekstovi, pisani za nas koji tek učimo osnove bitnisa. Znanje iz oblasti poslovanja koje širi “Moja firma” neprocenjivo je.
Učionica za nas i naše male biznise
Danas u eri kada smo preplavljeni informacijama, kao da onih pravih o poslovanju ipak fali. Zato je po mom mišljenju ono što ekipa ovog portala deli nešto što podiže vrednost svakomo dnas, a time podiže vrednost i kvalitet naših malih poslova. Mi tehnnolozi, malo toga znamo o ekonomiji, o marketingu, o rizicima, takvih tema nikad dovoljno ako želite da se razvijate idete napred. Moja preporuka je da obavezno pročitate tekst: 25 zabluda o marketingu. Prava lekcija. Zato moj tim sa zanimanjem upija korisne stvari sa ovog sajta i ponosni smo što smo se našli među porodičnim firmama koje su predstavili i promovisali.
Na kraju, jedno veliko hvala Ivane Miniću i hvala tvojoj ekipi.
Domaccinski, Domaccini